O mnie

Profesor Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu., Neurolog. Wieloletnie doświadczenie zdobyte także w ośrodkach zagranicznych w USA, Szwecji, Nowegii, Wielkiej Brytanii, Niemczech. Laureat prestiżowego stypendium im. Jacqueline du Prѐ przyznanego przez Międzynarodową Federację Stwardnienia Rozsianego. Od wielu lat zajmuje się leczeniem takich chorób jak stwardnienie rozsiane, miastenia, choroba Parkinsona, padaczka, neuropatie choć zakres praktyki obejmuje także inne choroby układu nerwowego.

Prof.dr hab. Jacek Losy – nauczyciel akademicki wielu pokoleń studentów, opiekun specjalizacji z neurologii , promotor szeregu prac doktorskich. Redaktor naukowy książek poświęconych stwardnieniu rozsianemu i chorobom neuroimmunologicznym. Organizator wielu konferencji dydaktyczno-naukowych zarówno krajowych jak i zagranicznych. Wykładowca na konferencjach krajowych i międzynarodowych.

Autor ponad 100 publikacji naukowych. Pracował w USA w Institute for Basic Research in Developmental Disabilities w Nowym Yorku oraz Instytucie Karolinska w Sztokholmie. Współzałożyciel Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego i wieloletni przewodniczący Rady Medycznej tej organizacji. Działalność w towarzystwach naukowych polskich i zagranicznych w tym w Międzynarodowym Towarzystwie Stwardnienia Rozsianego ( Medical & Scientific Board), Polskim Towarzystwie Neurologicznym, oraz Międzynarodowym Towarzystwie Neuroimmunologicznym.