Leczenie stwardnienia rozsianego - Poznań

Wybitny neurolog, legitymujący się dyplomem profesorskim wydanym przez Uniwersytet Medyczny w Poznaniu. Doświadczenie zdobywał w Polsce oraz w najbardziej renomowanych ośrodkach zagranicznych, między innymi w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, czy Szwecji. Międzynarodowa Federacja Stwardnienia Rozsianego nagrodziła profesora prestiżowym stypendium Jacqueline du Pre. Poza praktyką w gabinecie neurologicznym, profesor Jacek Losy aktywnie działa również w wielu innych obszarach. Redaguje książki naukowe poruszające tematy stwardnienia rozsianego oraz chorób neuroimmunologicznych, organizuje krajowe i międzynarodowe konferencje naukowe oraz pełni funkcję promotora przewodów doktorskich. Autor z ponad setką publikacji naukowych w najbardziej prestiżowych czasopismach naukowych.

Stwardnienie rozsiane Poznań - Zarezerwuj wizytę

SM - stwardnienie rozsiane

SM to choroba, która może przyjmować wiele form, dlatego też niezwykle istotna jest właściwa jej diagnostyka oraz odpowiednio dobrane leczenie stwardnienia rozsianego, które możliwe jest w Poznaniu.

Jest to schorzenie ośrodkowego układu nerwowego, którego efektem jest postępujące wieloogniskowe uszkodzenie tkanki nerwowej. Może występować w postaci remitująco-nawracającej, pierwotnie postępującej, wtórnie postępującej oraz postępująco-nawracającej. Terapia powinna być indywidualnie dostosowana do każdego przypadku choroby.

Modyfikowanie przebiegu choroby, łagodzenie objawów oraz zminimalizowanie wystąpienia rzutów choroby to główne z zadań, które powinna spełniać odpowiednio dopasowana kuracja stwardnienia rozsianego.

Prof. zw. dr hab. Jacek Losy jest współzałożycielem Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego. Jest członkiem towarzystw naukowych polskich i zagranicznych w tym Międzynarodowego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego.Prof. Losy swoją drogę zawodową poświęcił głównie poznawaniu biologii SM i nowym lekom stosowanym w tej chorobie. Oddając swoje zdrowie w ręce Profesora, możesz być pewien, że zrobi on wszystko, aby pomóc Ci w walce z tym schorzeniem.

Neurolog prof. zw. dr hab. Jacek Losy przyjmuje na terenie Poznania w dwóch różnych lokalizacjach. Na wizytę możesz umówić się w Klinice ProfMedica na ulicy Drużbickiego lub w Poradni Lekarskiej ARS Medic na ulicy Podgórnej.

Profesor Losy to wieloletni wykładowca akademicki, opiekujący się studentami zdobywającymi wiedzę i umiejętności na specjalizacji neurologicznej, a także promotor prac doktorskich. Redaktor cenionych pozycji naukowych traktujących o stwardnieniu rozsianym i chorobach neuroimmunologicznych. Organizator i uczestnik licznych konferencji naukowych i dydaktyczno-naukowych, zarówno o zasięgu krajowym, jak i skierowanych do uczestników z różnych stron świata.

Dotychczas profesor Jacek Losy zgromadził ponad 100 polskich i zagranicznych publikacji. Wiele lat spędził na badaniach naukowych w zagranicznych instytutach naukowych, takich jak Institute for Basic Research in Developmental Disabilities w Nowym Jorku czy Instytut Karolinska w Sztokholmie. Przez wiele lat profesor pełnił funkcję przewodniczącego Rady Medycznej Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego, którego zresztą jest współzałożycielem. Członek wielu towarzystw naukowych, w tym: Międzynarodowego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego (Medical & Scientific Board), Międzynarodowego Towarzystwa Neuroimmunologicznego i Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego.

Motywacja do walki ze stwardnieniem rozsianym - leczenie SM

Stwardnienie rozsiane jest choroba przewlekłą. Profesor Jacek Losy ,międzynarodowy autorytet w tej dziedzinie, udowadnia jednak, że pacjenci cierpiący na tę chorobę nigdy nie powinni się poddawać. Metody leczenia stwardnienia rozsianego, polegające na zapobieganiu i łagodzeniu objawów dają pozytywne rezultaty, pozwalające na normalne funkcjonowanie. Istnieją leki, które hamują postęp choroby. Najlepsze rokowania dotyczą osób, u których stosowane jest odpowiednie leczenie stwardnienia rozsianego, a złe u tych, którzy nie korzystają z pomocy doświadczonych lekarzy.

Głównym celem prof. zw. dr. hab. Jacka Losego jest właściwa diagnostyka tej choroby oraz ochrona pacjentów przed niepełnosprawnością, co jest najczęstszym skutkiem tej choroby. To przykład profesora, który jest w stanie zrobić dużo aby pomóc swojemu pacjentowi w walce z tym poważnym schorzeniem. Profesor koncentruje się na łagodzeniu rzutów choroby oraz podawaniu leków zmieniających przebieg stwardnienia rozsianego tak aby pacjent pozostawał jak najsprawniejszy. Nie trać nadziei i zdecyduj się na leczenie SM u profesora Jacka Losego ,dzięki któremu Twoje zdrowie może ulec poprawie, zyskasz siłę i chęć do życia oraz niezwykłą motywację do walki z chorobą.

Diagnostyka i leczenie stwardnienia rozsianego w Poznaniu

Prof. zw. dr hab. Jacek Losy to międzynarodowy autorytet w dziedzinie neurologii. Pomógł już wielu pacjentom zarówno w Polsce, jak i w zagranicznych placówkach.

Doświadczenie i odpowiednie kwalifikacje wybranego przez nas lekarza znacząco podnoszą nasze szanse na wyzdrowienie, dlatego też tak ważne jest, aby zaufać osobom, które są specjalistami w danej dziedzinie. Leczenie SM to zagadnienie, któremu prof. zw. dr hab. Jacek Losy poświęcał niezwykle dużo uwagi od początku swojej drogi lekarskiej. Efektem jego wieloletnich działań są dziesiątki lekarskich publikacji naukowych, które zdobyły uznanie zarówno w polskim, jak i międzynarodowym środowisku medycznym. Profesor to specjalista, któremu możesz zaufać.

Problemy w zakresie funkcjonowania układu nerwowego wymagają profesjonalnego wsparcia. Po diagnozę i wdrożenie właściwego leczenia warto wybrać się do doświadczonego specjalisty. Prof. dr. hab. Jacek Losy przyjmuje pacjentów w 2 naszych poradniach w Poznaniu: w Klinice ProfMedica oraz Poradni Lekarskiej ARS MEDIC.

Leczenie stwardnienia rozsianego Poznań - FAQ

W Poznaniu przyjmuje profesor Losy, niezwykle kompetentny specjalista, zaangażowany w praktykę i badania w najlepszych ośrodkach neurologicznych na świecie. Pomaga pacjentom z takimi schorzeniami, jak: stwardnienie rozsiane, choroby neuroimmunologiczne, padaczka, neuropatia i wiele więcej. Godziny przyjęć przedstawiają się następująco: wtorki od 15:00 do 18:00 w gabinecie przy ul. Podgórnej 4, w środy od 15:00 do 18:00 przy ul. Drużbickiego 7 oraz w czwartki od 12:00 do 14:00 przy ul. Promienistej.

Stwardnienie rozsiane może wystąpić u każdej osoby, niezależnie od wieku, płci czy pochodzenia etnicznego, jednak pewne grupy są objęte szczególnym ryzykiem. Dwa do trzech razy bardziej narażone na SM są kobiety. Najczęściej diagnoza jest stawiana u osób w wieku 20-40 lat oraz u tych, które mają w najbliższej rodzinie chorego na SM.

Dokładna przyczyna SM nie jest znana, jednak uważa się, że na jej rozwój wpływają czynniki genetyczne, środowiskowe oraz infekcje wirusowe.

Stwardnienie rozsiane (SM) to choroba o zróżnicowanym obrazie klinicznym, a jej objawy zależą od lokalizacji i rozmiaru zmian w układzie nerwowym. Do najczęstszych objawów należą: zaburzenia widzenia, osłabienie lub drętwienie kończyn, trudności z koordynacją ruchową i chodzeniem, zaburzenia równowagi i zawroty głowy, problemy z mową i przełykaniem, bóle nerwowe, zaburzenia funkcji pęcherza i jelit.

Diagnoza stwardnienia rozsianego (SM) jest procesem skomplikowanym, ponieważ objawy są zróżnicowane i niespecyficzne. Wizyta w naszym gabinecie rozpoczyna się od wywiadu z pacjentem, a po ocenie objawów mogą zostać zlecone dodatkowe badania. W celu diagnozy SM wykonuje się rezonans magnetyczny (MRI), który może wykazać charakterystyczne zmiany w mózgu i rdzeniu kręgowym. Natomiast badanie płynu mózgowo-rdzeniowego wykazuje obecność specyficznych białek związanych z SM.