Leczenie padaczki Poznań

Jeżeli poszukujesz doświadczonego i wykwalifikowanego neurologa, który nieustannie poszerza swoją specjalistyczną wiedzę, to trafiłeś w odpowiednie miejsce. Prof. zw. dr hab. Jacek Losy proponuje leczenie padaczki, stwardnienia rozsianego, miastenii, polineuropatii, choroby Parkinsona oraz innych chorób układu nerwowego, które poprzedza specjalistyczna i dokładna diagnoza. Profesor to międzynarodowy autorytet w dziedzinie neurologii, który pomógł już wielu pacjentom zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Jakakolwiek choroba, która nas dotyka, jest groźna dla naszego zdrowia, dlatego też tak ważne jest szybkie podjęcie odpowiednich kroków. Jeżeli więc poszukujesz możliwości leczenia padaczki w Poznaniu, to jak najszybciej powinieneś skontaktować się z jedną z dwóch placówek, w których przyjmuje prof. zw. dr hab. Jacek Losy - kliniką Profmedica lub poradnią lekarską ARS Medic. W przypadku chęci skorzystania z prywatnych konsultacji, zapraszamy do kontaktu pod wskazanym adresem mailowym: jlosy@amp.edu.pl.

leczenie padaczki

leczenie padaczki poznań

Poznaj możliwości leczenia padaczki w Poznaniu

Padaczka to choroba wynikająca z chwilowej niesprawności naszego mózgu, czego przyczyną są różnorodne zaburzenia neurologiczne. Jej odpowiednio dopasowane leczenie pozwala na osiągnięcie naprawdę zaskakujących efektów. Najczęstszym rozwiązaniem jest dobranie właściwych dla pacjentów leków, które pozwalają na zminimalizowanie częstości występowania napadów. W celu dobrania odpowiedniego leczenia konieczne jest przeprowadzenie uprzedniego wywiadu lekarskiego oraz diagnostyki.

Czy wiedziałeś, że epilepsja to jedna z najczęściej występujących w Polsce chorób o podłożu neurologicznym? Nie pozwól na to, aby przeszkodziła Ci ona w codziennym życiu i już dziś zdecyduj się na leczenie padaczki na terenie miasta Poznania. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego pacjenta i niezwykłej empatii, prof. zw. dr hab. Jacek Losy pomoże Ci w powrocie zdrowia. Zaufaj wiedzy oraz wieloletniemu doświadczeniu i już dziś umów się na wizytę w jednej ze wskazanych placówek, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia kolejnych napadów padaczkowych.

Leczenie padaczki - działaj jak najszybciej

Każde zaburzenie układu nerwowego, które pojawiło się nagle, trwało bardzo krótko i wystąpiło bez przyczyny może wskazywać na padaczkę. Najbardziej charakterystycznymi jej objawami są ataki drgawek połączone z utratą świadomości. Należy jednak pamiętać, że te symptomy nie zawsze świadczą wyłącznie o epilepsji. Z tego powodu, istotne jest odpowiednie rozpoznanie choroby, a w dalszym procesie natychmiastowe leczenie padaczki. Im szybciej zostanie postawiona diagnoza i nastąpi dobór właściwych leków, tym większe są szanse na to, że epilepsja ustąpi znacznie wcześniej.

W leczeniu padaczki najistotniejszą rolę odgrywa czas, dlatego jeśli zauważyłeś u siebie niepokojące objawy, które mogłyby wskazywać na chorobę neurologiczną, nie czekaj i zgłoś się od razu do niezwykle doświadczonego prof. zw. dr hab. Jacka Losego na wywiad lekarski. Pozwoli on na właściwe rozpoznanie dolegliwości i podjęcie dalszych kroków. Prof. zw. dr hab. Jacka Losego wyróżnia natychmiastowe działanie i odpowiedni do pacjenta dobór leków, co skutkuje zaskakującymi rezultatami leczenia epilepsji.Umów się na prywatną konsultację, stawiając przed sobą szansę na wygraną z padaczką.

padaczka poznań