Diagnostyka i leczenie chorób układu nerwowego
Oferujemy kompleksową pomoc pacjentom cierpiącym na schorzenia związane z układem nerwowym. Wykonujemy wszechstronną diagnostykę w oparciu o wywiad lekarski oraz badania obrazowe, laboratoryjne i czynnościowe. Sprawdź, jak możemy Ci pomóc.
Zobacz ofertę
Neurolog Poznań

Neurolog - Poznań

Profesor Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, neurolog. Wieloletnie doświadczenie zdobyte także w ośrodkach zagranicznych w USA, Szwecji, Norwegii, Wielkiej Brytanii, Niemczech. Laureat prestiżowego stypendium im Jacqueline du Pre przyznanego przez Międzynarodową Federację Stwardnienia Rozsianego. Redaktor naukowy książek poświęconych stwardnieniu rozsianemu i chorobom neuroimmunologicznym. Organizator neurologicznych konferencji naukowych krajowych i międzynarodowych, wykładowca na konferencjach o zasięgu krajowym i międzynarodowym. Promotor przewodów doktorskich, autor ponad 100 publikacji naukowych w dziedzinie neurologii.

Opinie pacjentów

Blog

Nasz blog obfituje w artykuły dostarczające pożytecznych informacji na temat objawów schorzeń układu nerwowego oraz profilaktyki zdrowotnej. Zobacz, jak zidentyfikować chorobę oraz jak zmniejszyć ryzyko zachorowania.

W przypadku jakichkolwiek problemów zdrowotnych z zakresu neurologii
konieczna jest kompetentna reakcja pozwalająca na postawienie diagnozy i włączenie właściwego leczenia. Prof.dr hab. Jacek Losy przyjmuje na terenie Poznania w Klinice ProfMedica, Poradni Lekarskiej ARS MEDIC i Klinice Promienista. Skontaktuj się z rejestracją i umów wizytę.

Konsultacje neurologiczne w Poznaniu

W naszym centrum medycznym, w doskonale wyposażonym gabinecie neurologicznym, czeka na Ciebie wybitny profesor Jacek Losy. Doświadczony specjalista przeprowadza komplet badań, stawia diagnozy i wdraża stosowne leczenie. Sprawdź, jak przebiegają konsultacje neurologiczne w naszych punktach.

Czym zajmuje się neurolog?

Rolą neurologa jest diagnozowanie i leczenie szeregu chorób związanych z układem nerwowym.

Praktyka neurologiczna obejmuje leczenie takich chorób, jak między innymi:

• stwardnienie rozsiane,
  • choroba Parkinsona,
  • choroba Alzheimera,
  • neuropatia,
  • padaczka,
  • i wiele innych.

Każda neurologiczna wizyta w naszym centrum medycznym jest skrupulatnie dostosowywana do indywidualnych potrzeb pacjenta, z uwzględnieniem specyfiki każdej choroby i unikalnych okoliczności każdego przypadku

Jakie są przyczyny chorób neurologicznych?

Przyczyny chorób neurologicznych są różnorodne i często złożone. Wielu pacjentów cierpi na schorzenia spowodowane genetyką (np. niektóre formy choroby Alzheimera), czynnikami środowiskowymi (np. pewne przypadki choroby Parkinsona), a niekiedy kombinacją obu. Konsultacja neurologiczna służy identyfikacji źródeł problemów i odnajdywaniu najskuteczniejszych form leczenia. Dzisiaj nawet osoby cierpiące na chorobę Parkinsona czy Alzheimera mogą uzyskać skuteczną pomoc, istotnie poprawiającą jakość ich życia.

Diagnozowanie i leczenie chorób neurologicznych

Diagnozowanie chorób neurologicznych zaczyna się od dokładnego wywiadu medycznego i badania fizykalnego. W naszych gabinetach neurologicznych wykorzystujemy też zaawansowane narzędzia diagnostyczne, takie jak rezonans magnetyczny, aby uzyskać jak najpełniejszy obraz stanu zdrowia pacjenta.

Jeśli chodzi o leczenie, stosujemy różnorodne metody terapeutyczne, dostosowywane do indywidualnych potrzeb każdego pacjentów. Kluczowe role w procesie leczenia odgrywają zwykle zarówno farmakoterapia, jak i rehabilitacja oraz zmiana stylu życia.

Bez względu na to, z jakimi wyzwaniami się borykasz, naszym celem jest poprawa Twojego stanu zdrowia i zrobimy wszystko, aby cel ten osiągnąć. Serdecznie zapraszamy na konsultację neurologiczną do gabinetu, gdzie razem możemy zacząć drogę do lepszego zdrowia.

Najlepszy neurolog Poznań – FAQ

Zapraszamy na konsultacje neurologiczne do profesora Jacka Losego, specjalisty z wieloletnim doświadczeniem w zakresie diagnozowania i leczenia chorób układu nerwowego. Odwiedzając nasz gabinet neurologiczny w Poznaniu, trafiasz do profesora Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, korzystającego z wiedzy i umiejętności nabytych podczas praktyki w Polsce oraz USA, Wielkiej Brytanii Niemczech, Szwecji, czy Norwegii. Profesor Losy specjalizuje się w leczeniu takich schorzeń, jak choroba Alzheimera, choroba Parkinsona, stwardnienie rozsiane i wiele innych. Wizyty odbywają się w 3 gabinetach neurologicznych: przy ul. Podgórnej 4 we wtorki w godzinach 15:00 – 18:00, przy ul. Drużbickiego 7 w środy między 15:00-18:00 i przy ul. Promienistej w czwartki od 12:00 do 14:00.

Cena wizyty u neurologa w Poznaniu zależy od kilku czynników, takich jak czas jej trwania, czy zakres przeprowadzanych badań. Koszt standardowej pierwszej konsultacji neurologicznej to od 250 do 400 zł. Oczywiście pacjent poznaje dokładny koszt każdej usługi przed jej zrealizowaniem, aby mógł podjąć świadomą decyzję, czy chce z niej skorzystać.

Zadaniem dobrego neurologa jest profilaktyka i leczenie schorzeń układu nerwowego. Każdy nasz gabinet neurologiczny to miejsce, w którym pacjent otrzymuje pełne wsparcie w zakresie zapobiegania i leczenia takich schorzeń, jak między innymi: neuropatia, stwardnienie rozsiane, bóle i zawroty głowy, choroba Parkinsona, choroba Alzheimera, padaczka, miastenia i wiele więcej.